Mindshare 10 år, julfest och Myggans kalas

I år var alla som jobbat på Mindshare inbjudna till julfesten, jag som jobbat i snart 9 år fick träffa många gamla roliga och saknade kollegor.
Folk började trilla in vid 18 tiden vi bjöd på god mat från en catering firma som jag varmt kan rekommendera www.aromcatering.com de är samma tjejer som gjort en av mina favorit kokböcker "´Sallad med arom".
De gamla kollegorna var bjudna mellan kl 18-21 men många stannade kvar betydligt längre och festade med oss.
Det blev som vanligt en lyckad fest när Mindshares personal umgås:)

I fredags var det många väldigt trötta människor på jobbet. Jag hade tidigt möte hos Sveriges mediabyråer så jag var på jobbet tidigt. Passade på att spinna på Hötorget under lunchen för att få lite ny energi till kvällens fest hos Carl & Myggan. Det var vikarie på passet, Glenn  som körde hade ett bra upplägg med rockig musik och inga snabba låtar. Passade på att köpa min favorit wrap till lunch nere i tunnelbanan på Hötorget, kyckling, bulgur, sweetchili och grönsaker, mums. Tillbaka på jobbet hade fredagsgodiset kommit och det var XL skålar idag då många var bakis.
Kom ifrån jobbet vid 17 tiden och fick pulsa förbi Håkans jobb för att hämta hans dator samt vår ducoral inför resan som  måste stå kallt. Hade tänkt hinna hem och ta det lite lugnt innan Carl & Myggans fest men jag fick vänta i 45 min på bussen då det var kaos i trafiken pga snön.
Håkan hade lyckats dubbelboka sig så han var på sin julfest innan vi möttes upp hos Carl & Myggan i Vasastan.
Det var fullt med folk hos dem både nya och gamla ansikten. Bra avslutning på veckan att få mingla och dricka lite gott och känna att det är fredag.

 
Jag ser det snöar.....på väg tillbaka till kontoret efter lunchen.






Enligt tradition ska alla ha med sig en julklapp för 40 kr.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0