Det som göms i snö kommer fram i tö....

Söndag den 25 april

Igår hade jag en kanon dag, började med att slipa på formen sen cyklade jag vidare till Kontrast på Birgjarlsgatan där jag klippte och färgade håret (det tog 4 h !!!!!) sen blev det lite stressigt för att hinna till ett trevligt tjejmingel hos Malin i Knivsta. En kväll med massor av god saker och riktigt tjej tjatter precis som det ska vara. Den grymma värdinnan hade verkligen fixat till ett super mingel, tack Malin du är bäst.

Idag började det inte riktigt lika roligt, kl 9 var det städdag i föreningen och på min lott stog det städning av tvättstugan.
Hann sedan iväg till Stadshagen för ett spinning pass, hade alldeles för tunga ben för att springa så ett spinning pass kändes mest effektivt.

Nu är vår för i em var det dax att riva ställningen till båten då den ska sjösättas nästa helg :) Kvar är nu tvättning och vaxning sen så ...

    

Äntligen var det dax att ta av presenningen som täckt vår båt hela vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0