En härlig söndag

Söndag 11 april

Började min dag med en härlig powerwalk i mina MBT skor runt Kunngsholmen solen hade ännu inte hittat till Stockholm men det såg ut som om den kunde titta fram.
När jag sedan cyklade till Sirap för att bruncha med Muchi, Kakan och Stina strålade solen och himlen var blå, härligt.

Vi åt en en riktigt lång och bra brunch på Sirap jag valde beagel, stekta ägg, sallad och fruktsallad och en stor kaffe. Mums




Efter en lång sittning på Sirap mötte jag upp lillebror med familj för en kort promenad på Kungsholmen.

Väl hemma igen hade jag ingen lust att tvätta eller att träna så Håkan och jag gick på bio och såg "Green zone" som en skön avslutning på en mycket skön dag.
När vi skulle ta bussen hem gick vi förbi Ica to go som jag skrev om tidigare, där blev vi bjudna på mat :) Vi fick en kasse med två färdiga rätter och en wrap  med oss hem. Detta för att de ville att vi skulle testa deras produkter och komma tillbaka. Håkan har precis ätit wrapen med luft torkad skinka och chevre och den fick helt klart godkänt.




Äggnudlar med Kyckling eller Risoni sallad från Ica to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0