En väldigt bra dag


Härligt med en söndag i solen, började min dag med att möta upp Marie och lilla Greta i lekparken.
Det var riktigt skönt att sitta på sandlåds kanten i solen och tjattra lite medans Greta pysslade. Mysigt att få hänga med tjejerna en stund i solen.

På väg hem blev det ett stopp vid Plagg på Fridhemsplan där jag spontan shoppade en skjorta som det verkligen stog Emma köp köp på !!  Mycket nöjd med mitt stopp :)

Hemma igen blev det mellis med bla jordgubbar så gott och sött. Somnade en stund i soffan vilket inte har hänt på år och dar att jag lyckas ta en power nap måste säga att det var fantastiskt skönt.

Avsluttade min söndag med ett löp pass, full av energi i kroppen samt att kvälls solen gav mig ännu mer blev det 12,5 km i ett ok tempo. Vaden höll hela rundan och jag hade gärna betat av några km till men ska försöka att öka sakta men säkert tills jag är säker på vaden. Finns det något bättre än att känna spring i benen och det är vår i luften ?

 Min lilla kompis Greta i vår solen :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0