Hemma igen

Måndag den 5 april

Ja som ni säkert märkt så tog både jag och bloggen en välbeövlig semester men nu är vi tillbaka med ny energi.

Det finns inget som slår en skidsemester helt oslagbart att få åka skidor i perfekt snö och en fantastisk miljö.
Både jag och Håkan älskar skidor så vi har haft så himla roligt under veckan trottsade kylan när händer och fötter domnade för att det var så förbannat roligt att åka.
Längtar redan till nästa tillfälle drömmen vore att få vara borta länge alt åka till Canada.

Märks att jag numera är en Cedellare då jag blir lika glad över grym lös snö som sol :)


Riktigt ordentligt drag på after skiin i fredags, en van chaud värmde gott efter en heldag i backen .



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0