Nattvakt

Fredag den 30 april

Har suttit hemma och jobbat idag då vi har halvdag och fått massor av saker gjorda, skönt att få vara effektiv i lugn och ro.
Tyvärr så försvann de fina vädret när det var dax för mig att ge mig ut på en löprunda men det var perfekt att springa i :)
Fick ta mig i kragen för att komma ut och springa idag, 5 km kändes som ett ok mål men jag piggnade till efter 4 km och fick ihop en mil.

Ikväll har vi tvättat båten för att imorgon kunna vaxa och fixa det sista innan söndagens sjösättning.
Nu väntar den årliga båt nattvakten, 22.00 till 04:00 ska vi sitta vakt nere vid båtklubben och en gång i timmen ska vi gå ut på bryggan och räkna båtarna.
Fördelen med att sitta vakt tidigt på året är att alla båtar ligger på varvet så det är inget att räkna :)

Har laddat med några filmer, smågodis och dricka. Kommer även att smuggla med mig en kudde :)




Snart ligger hon i plurret igen !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0