Nike uppkittad

Idag var det dax för Nikes VIP utförsäljning på deras kontor i Solna med galet bra priser 40-70% rabatt.
Jag och en kollega kom dit lite tidigare och blev insläppta innan de öppnade vilket var perfekt då man i lugn och ro kunde kolla igenom sortimentet.

Jag kunde ha shoppat hur mycket som hellst men tog bara sånt som jag vet att jag behöver :)
Löparstrumpor som jag normalt betalar över 100 kr för kostade idag 10 kr så det blev några stycken samt tränings linnen, löpar t-shirts, topp, undrkläder, jacka och ett par skor.

Kul när man får kitta upp sig med ett varumärke som man gillar starkt. Nu är jag tränings sugen :)


Fina vita vår skor (lite rosa också såklart)


Stumpor blev det mycket av

 


Riktigt snygg överdragsjacka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0