Olika åsikter

Lördag den 17 april

Vaknade tidigt och tänkte först testa ännu en löprunda men jag och vädret hade olika åsikter, beslöt mig för att spara den tills imorgon då prognosen lovar sol ute. Istället blev det spinning och lite rygg på Sats Fridhemsplan.
Skön start på lördagen att vara färdig tränad kl 12 och hela dagen framför sig.

När jag kom ut ifrån gymet fick jag en chock då det kryllade av polisbilar, poliser och ridande pliser. Hela Fridhemsplan var avspärrat pga att Svenska motstånds rörelsen demonstrerade. Otäckt att se när polisen behöver ta till våld mot folk för att de skriker rasistiska saker. Kände mig väldigt liten och rädd i uppståndelsen så jag pinnade raskt hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0