Premiär rundan

Onsdag den 14 april

Som jag har längtat och ikväll blev det premiär för löpningen i perfekt vår väder.
Smörjde in vaden med voltaren gel och masserade lite Linnex liniment innan jag stack iväg och vet ni vad min vad höll hela rundan, kände lite på slutet men inte så att det påverkade löpsteget.

Höll ett skönt tempo med hjälp av puls mätaren och njöt av min första mil på väldigt,väldigt länge. Kul att få använda löpar klockan igen, GPSen fungerade direkt och jag bestämde mig för att inte springa längre än 10 km. Hade gärna fortsätt några km till då jag just nu är full av energi men vågar inte trycka på för mycket direkt så 10,5 km fick räcka.

Har saknat löpningen otroligt mycket då det är min absoluta favorit, nu håller jag tummarna för att jag kan fortsätta.


Glad tjej med rosa löparjacka såklart !!!


  Produkter som fungerar...det gillar vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0