De trodde jag aldrig!!

Onsdag den 4 aug

Imorse hade jag premiär med gåstavar....det trodde jag aldrig!!
Vad tyckte jag då, lite roligare då det blev lite variation till den vanliga promenaden, jobbigare inte särskilt.
Underlättade lite när jag gick i lite djupare sand dock inte helt lätt att gå med en påse bullar i handen på väg hem i från campingen :)
Föredrar nog mina vikter som man fäster i händerna om man vill använda ngt redskap vid sin promenad.


Hos Bo Ohlsson i Tomelilla kan man köpa det mesta och jag inskaffade ett par stavar för 79 kr samt massa annat som tallrikar och servetter inför sommarfesten.
Hemsk affär med massor av folk men ändå blir det alltid ett besök till herr Ohlsson varje sommar.



Solen skiner och himlen ät knall blå så idag blir det en dag på stranden.
Väntar bara på att tvätten ska bli klar och sedan hängas ute vilket är lyx för en stadsbo....älskar doften av kläder som fått torka ute, precis som när man var liten.

Kommentarer
Postat av: Mr TV

Gåstavar hahahahahaha!!!

2010-08-06 @ 10:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0