Nya träningskläder

Söndag den 29 aug

Får inte riktigt ihop min tid just nu därför en veckas blogg paus kanske dax att stänga bloggen, testar en vecka till.

Somnade som en stock igår kl 22:30 efter vår resa till Kalmar igår tur och retur samma dag!!! Vaknade riktigt utvilad och laddad för träning.
Körde lite rygg träning och ett spinning pass som jag saknat under sommaren, Lie var tillbaka och körde ett bra upplägg. Var färdig tränad kl 12, tjohoo vad det är skönt att ha hela söndagen framför sig.

Nu börjar det bli kallare ute vilket märks på morgonen då det inte längre fungerar med korta löpartights utan man får klä på sig lite mer. Jag är sugen på nya färgglada träningskläder och upptäckte att Stadium har 20% för medlemmar om du beställer online :) Klickade till mig en lila underställströja :)

 
SOC W RUN LS TEE BLACK / LILAC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0