Härlig sommarkväll

Tisdag den 10 aug



Golf humöret var lite si och så de första hålen men sen så släppte det.
Vi gick ut kl 16:30 och var ute i 3,5 h hade strålande sol under hela rundan - en riktigt härlig sommarkväll.
Djupadal är en av de mest kuperade banorna jag spelat vilket jag gillar då det inte bara är att traska på.


Efter golfen åkte vi till pizzeria Friden som verkligen ligger ute i ingenstanns. Har läst om gården som serverar stenugnsbakade pizzor tidigare men vi har aldrig åkt dit.
Vi blev glatt överraskade super goda pizzor med mycket fräsha råvaror och trevlig miljö mitt ute på landet.
Jag valde en pizza med skalade räkor och kräftor samt ruccula och avokadokräm

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0