En riktigt härlig och god jul

Fredag den 24 dec


God jul alla mina vänner och familj

Efter underbara dagar på ett avslappnat Holbox där vi var ca 4 par på resorten är vi nu i Playa del Carmen som är raka motsatsen dvs en riktigtigt turist hak med massor av folk.

Har idag haft en skön julafton på stranden med sol och bad vår jullunch blev direkt på stranden



Efter en hel dag på stranden gick vi hem en sväng och firade lite jul genom att kalasa på en påse skumtomtar  som jag överraraskade min man med :)




Avslutade vår julafton med en härlig lång middag med bla hummer och massa gott kött gick sedan vidare till en bar för mer vin och öl och cigarr för vissa. En kille kom fram och frågade var vi köpt cigarren, Håkan förklardae att vi fått den av min bror och han gissade på att den var köpt i Malysia det visade sig nämligen att killen designat cigarr förpackningen (världen är bra liten )



Efter en mycket lyckad kväll med god mat och dryck avslutade vi kvällen som alltid denna semester med M&Ms och ett avsnitt av Entourage

'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0