Jag njuter av livet i Mexico

Lördag den 19 dec



Det jag gillat med Isla de Holbox är att det är så avslappnat inga försäljare som drar i dig eller restauranägare som försöker dra in dig på sin restaurang. Vänliga människor och en väldigt soft vardag.



Idag har vi inte haft mycket fantasi utan besökte samma lunch ställe på stranden som igår och samma ställe på kvällen men vad gör det när båda ställena är bra och trevliga och det finns massor att välja på.



Gucamolen vid lunchen var det bästa jag smakat :)

Kvällens löptur blev lite längre idag hittade nya små vägar och saker att titta på :)
Det får helt klart bli ett par nya löparskor i USA då mina nuvarande får ta en del stryk i sanden.



Kyckling tacos till middag efter ännu en skön dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0