Middag i Vattholma

Söndag den 12 dec

Efter en hektisk morgon med träning, pedikyr och några ärenden på stan satte vi oss i bilen mot Vattholma och mina föräldrar.

Mamma bjöd oss på en fantastisk klassisk middag, Håkans kommentar var att det var det godaste han ätit i år :)
Hon bjöd på sillmacka till förrätt och sedan en porterstek med potatis, kokta bönor och morötter samt brunsås sedan en desert med blodapelsin, glass, nutella och pistagenötter.

Portersteken ska helt klart lagas här hemma snart, måste bli bättre på långkok och kött.
Tack mamma och pappa för en mycket trevlig lördag kväll


Mina fina föräldrar



Möttes av tända ljus och marschaller när vi kom till Vattholma igår, mysigt att komma hem  till mamma och pappa:)

Kommentarer
Postat av: Rackarungar

Underbart att bli omhändertagen av bästa parents:) de e från din mamma du lärt dej laga så god mat, jag måste osså lära mig mera av långkok o kött, önslar er en underbar resa skönt att lämna stockholm just nu!!! Kramar i massor

2010-12-12 @ 20:46:00
URL: http://rackarungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0