Running and dinner

Lördag den 18 dec

Efter en dag på stranden snörade jag på mig mina löpardojor för en runda på stranden, första stegen kändes väldigt tunga men byttes snart mot lätta härliga steg. Det blev 8,5 km i ett skönt tempo
Fantastisk känsla att få springa på stranden med en varm vind i ryggen och en sol som är på vög ner för dagen, behöver jag säga att livet känns rätt bra just nu.

Det blir mörkt redan vid strax efter kl 17:30 så det blir till att ge sig ut en timme innan. Hade tänkt att springa på morgonen först men jag sover som sagt lite mer och längre :)

Efter löpningen blev det ett avsnitt av Entorage i sängen innan vi traskade in till stan för middag.
Håkan testade en taco från en vagn på gatan, 5 kr för en taco

 


Notera att de plastat in tallriken för att slippa diska !!!!


Middagen åt vi på en restaurang som vi testat tidigare, känd för sin hummerpizza son var grymt god.
Håkan gjorde bästa valet ikväll, tacos med kött



Det tar alltid väldigt lång tid innan du får din mat då de lagar allting ifrån grunden vilket också märks på resultatet då allting är super gott och väl lagat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0