En lång härlig dag

Söndag den 12 dec

Vilken härlig söndag jag haft hunnit med massor av saker -  träning, handlat, fikat, städat, tvättat. packat , glögg minglat och det bästa av allt dagen är inte slut och kommer inte att ta slut heller !!! Vårt plan går kl 05:00 så vi måste åka kl 02:30 så vi hoppar att gå och lägga oss.

Vi frågade våra vänner i USA vad de ville ha ifrån Sverige och de man längtar efter är lös te, fiskbuljongtärningar, fox kola och ahlgrensbilar. Dessa saker har jag fixat idag samt lite annat som jag hoppas gör dem glada.

Traskade till St Eriksplan för att ta en fika med Caroline vi hamnade på Waynes. En trevlig paus med en härlig vän. 



Väl hemma möttes jag av glöggmingel i vår förening där de bjöds på glögg,pepparkakor och lussebullar lite svårt att bara smita förbi så jag minglade lite med mina grannar.

 Julgranen i vårt trapphus

Tvätt och städ, förstog aldrig varför mamma alltid skulle städa samtidigt som vi packade inför semestern men jag har blivit precis likadan. Finns inget värre att komma hem till en ostädaf lägenhet efter en semester så självklart har jag fejat ikväll.

Packning, hur fasiken lyckas man packa inför 2 veckor semester så att väskan väger 15 kg?? Bara snorkel och fenor väger ju 2 kg, toalettväskan 2 kg ....

Nu ska jag stryka de sista och ladda ner lite ny musik att ha med mig på resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0