Eko handel och nät shopping

Torsdag den 11 Feb

Var i Uppsala igår kväll hos min fantastiska vän och frisör Malin och nu är jag äntligen blond igen.
Sov så försiktigt jag kunde i natt för att vara lika fin i håret i morse och lyckades nästan :)

Började dagen med en powerwalk men fick en chock när jag kom ut fy fabian vad kallt det var ute igen...så väl hemma igen fick jag sitta en stund i trapphuset och vänta på att mina tassar skulle tina innan jag lyckades få upp låset till lägenheten. Gillar att gå på morgonen särskilt om man ska ha en presentation på fm då går jag igenom den i huvudet under promenaden utan att bli störd.
Tanken var att jag att skulle ha en presentation hos en kund på morgonen men den ställdes in under morgonen. Fick lite bonus tid som räddade andra projekt.

Handlade på "Hermans ekohandel" idag, en underbar liten butik på Tegnérgatan 3 om säljer ekologiska varor http://www.hermansekohandel.se/. Var på jakt efter dinkelmannagryn som inte fanns på Ica men fanns hos Hermans. Så imorgon bitti  ska jag testa dinkelmannagrynsgröt till frukost. På Hermans hemsida lägger de även ut bra recept till kött,fågel,fisk och vegetariska rätter.
torrvaror



Min kokbok som jag beställt hos www.bokus.se hade kommit idag "Gi Gourmet" av Ola Lauritzon och Ulrika Davidsson fylld med goda recept med lite finess. Ska nu koka mig en stor kopp te och bläddra lite.




Imorse skulle jag fota min frukost på jobbet och lägga upp på bloggen men mina kollegor vill så gärna vara med på bild så jag fotade dem först och sen dog kameran. Här har ni mina snygga kollegor AK och Fredrik.





Kommentarer
Postat av: Nike

Fy fan vilka puddingar till kollegor =)

2010-02-15 @ 13:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0