Frukost i snön

Lördag den 20 feb

Mysigt att vakna när snön faller vit utanför fönstret och sedan i lugn och ro får äta sin frukost.
Kan presentera en ny gröt favorit Frebacos havre & quino gröt som jag blandade i protein pulver med jordgubbsmak, linfrön, solrosfrön och självfallet kanel :) Hällde sedan på havredryck+.
Nu är jag riktigt laddad för att köra ett intervall pass spinning på Fridhemsplan, det har lovats lite längre intervaller idag och ny musik.
Kan säga att mitt benpass igår har satt sina spår i baksida lår men framförallt i häcken så lite trampande på cykeln kommer nog att sitta fint.

Efter träningen blir det kalas för lilla Olivia i Vasastan vilket ska bli mycket trevligt, Jag har köpt en munkjacka i igrå samet med hello Kitty  på.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0