Fystester kl 06:45

Tisdag den 9 feb

En kaffe ifarten ifrån 7eleven sen var det dax för fys tester på Balance med Aftonbladet gänget.
Vi gör tester som sedan följs upp i juni för at se hur vi förbättrat oss efter våra tisdags pass.
Hade inte räknat med att det var tester idag men det var bara att köra :)
Testerna var löpning 2 km, jägarställning, plankan och armhävningar mina resultat blev följande efter peppande ifrån tjejerna.
Jägarställning: 6,02 min
Plankan: 6 min
Arhävningar: 53 st

Morgonen avslutades sedan med en härlig frukost ifrån Kalorie med smoothie, smörgås, fruktsallad och nötter.
Fylld av energi ifrån härliga tjejer är jag nu redo för ännu en dag :)

Balance city är verkligen ett kanon gym, rymligt och bra nya maskiner och redskap kommer säkert li ett pass där i veckan


Kommentarer
Postat av: malin

nu skämtar du 53 armhävningar jag kan bara göra 3 st utan att stå på knä,,hhaahaplankan e inte heller kul,,,men du vad är jägarställning,du får visa mig i morgon,,,tusen tack för maräng reseptet,,,gud vad duktig du e 53 armhävningar jag kan inte smälta detta,,KRAM MALIN

2010-02-09 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0