Jag har fått chansen

Fredag den 26 feb

....nästa lördag åker jag till Bangkok för en veckas utbildning tillsammans med 20 andra kollegor runt om i världen som också blivit utvalda. Jag är ensam från Europa förutom 2 chefer ifrån London resten kommer ifrån tex Mumbai och Australien.
En vecka full av jobb men en otrolig möjlighet till utbildning, nätverkande, inspiration och kunskap som jag kan ta hem till mina kollegor.

Utbildningen är måndag till fredag och jag stannar sedan kvar till söndag för att se mig omkring i Bangkok som jag aldrig tidigare besökt. Lite pirrigt att semestra själv men jösses vilken möjlighet detta är :)

Behöver jag säga att jag är sjukt glad över att lilla jag fått chansen...

Bilder på Bangkok

Kommentarer
Postat av: rackarungar

Men Shit pommes emma detta är ju helt UNDERBART det e du VÄRD som du sliter o står i på jobbet du e ju en klippa det är ju just därför du e utvald,,,kram till dig kram Malin

2010-02-26 @ 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0