Ny gröt


Måndag den 8 feb
Godmorgon måndag, nytt upplägg och musik på morgonens cykelpass riktigt jobbigt då det var mer långa backar jämfört med tidigare. Var riktigt trött i benen som inte riktigt ville så mycket som jag.
Alltid lite klurigt att läga upp passet när det är nytt och lätt att köra slut eller mesa men jag gillade upplägget och kör det gärna igen. Kroppen lär sig lätt ett pass så därför gillar jag när instruktören byter upplägg efter några veckor.

Imorse blev det en helt ny gröt variant med hirsflingor som jag hittade i hyllan igår när jag handlade.
Min måndagsgröt

1 dl hirsflingor
3 dl vatten
1 msk linfrön
1 skopa protein pulver
Kanel
Havremjölk

Inte lika god so favoriten med krossat bovete men lite förändring gillar vi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0