Snabb leverans

Tisdag den 23 feb

Världens snabbaste leverans...mina MBT skor levererades till jobbet redan idag :)
Har gått omkring på kontoret med dem och körde ståbord på em lite vingligt men jag kände av i benen när dagen var slut så det känns redan som ett bra köp. Instuktionen var att endast gå i dem ca 40 min första dagen.

Flera kollegor blev sugna på att höra mer om MBT skorna så jag har bjudit in Henrika från www.walkaroundstockholm.se till vårt kontor för en dragning och möjlighet att köpa ett par pjuck för de som vill.

Det lär dröja innan jag kan ge mig ut på en långpromenad i skorna med tanke på snön så just nu får de bli att ha dem på jobbet. Perfekt att höja skrivbordet till ståbord och balansera lite.

Walk Orange

MBT är ett dokumenterat effektivt sätt att förebygga och lindra smärtor i rygg, höfter, knän etc. och är klassat som medicinskt träningsredskap enligt EU´s normer.
MBT används till vardags, vid rehabilitering och inom idrott:
Till vardags istället för vanliga skor, både i arbetet och på fritiden för att forma, skydda och bygga upp kroppen.

Inom sport och idrott för att förebygga skador, förbättra prestationen och ger snabbare återhämtning efter träningspassen.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0