Svettig spinning

Söndag den 21 Feb

Shit vilket spinning pass det blev idag körde för Lie på Stadshagen, ett pass som är sten tufft men blev extra tufft då vi triggade varandra ordentligt idag. Har man en kompis på cykeln brevid som man kan köra med kan man ta ut sig lite extra, trigga varandra att lägga på lite mer än instruktören säger och spinna loss i de snabba intervallerna. Tack Stina för ett kanon pass idag :)

I veckan kom det nya nummret av " Aktiv träning" som bla hade ett repotage om funktionella prylar för spinning.
De tipsade bla om speciella tvättmedel som är anpassade för mycket svettiga kläder dvs de klarar av att få bort svettlukten mer effektivt jämfört med vanliga tvättmedel. Produkter som Nikwax och Basewash rekommenderades. Mitt problem är att mina svettiga kläder ofta får ligga blöta under dagen i en påse i träningsväskan då jag oftast kör på morgonen och vissa material luktar mer än andra.

Lite sugen på ett par nya cykelskor gärna de med ett klicklåsning överst som gör att man kan dra åt skon lite extra. I tidningen fanns det ett par från Specialized för 1099 kr samma märke som jag har idag.


  


Skönt att nu få söndags slappa lite i soffan, mysigt när snön ligger på fönsterblecket och man får tända lite ljus.


Kommentarer
Postat av: rackarungar

hej söt!!

Vad kul att ljuslyktorna e tända ;)

Jag sökte just en bra träningstidning denna verkar bra tycker jag får kolla in den, skulle oxå vilja ha dessa cykelskor jag har ju bara vanliga soo far,,,men du dina nya skor i nyaste inlägget för vaden ,,vad e det ser ut som platåskor,,,fniss,,,JÄTTEKRAMEN MALIN

2010-02-23 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0