Testa nytt

Söndag den 7 feb

På helgerna brukar jag dricka Brämhults juice till min frukost gärna den med smaken blodgrape och apelsin men imorse testade jag Pauluns superjuice med smak av hallon och grantäpple.
Tyvärr ingen juice jag kan rekommendera den smakade saft jag saknade fruktköttet som du får i Brämhults juicen



Fick tips om en ny kokbok som jag nu ska spana efter på nätet och kanske beställa lite ny inspiration gillar vi.
Nu ska jag ut och njuta av solen som äntligen hittat till Stockholm och samla energi till att ev köra lite bikram yoga till kvällen. Vore en suverän avslutning på helgen.


Söndags luft i solen :)



Kommentarer
Postat av: Terese Alvén

Testa blåbär/acai. Jättegod smak, även om den inte heller har fruktkött.

2010-02-08 @ 11:20:55
URL: http://www.sparkibaken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0