Frysa med stil

Söndag den 14 feb

Happy valentine säger man väl idag, är ingen större firare av denna dagen och vill inte ha någon present eller blommor bara för att kalendern säger det. Nej spontana överraskningar och egna dagar är min melodi.

Vi började dagen med en lång frukost i soffan jag testade att göra pocherade ägg istället för att alltid äta kokta ägg. Min pochering blev ok men slår inte vår kock på Maldiverna som fixade mina ägg varje morgon.
Morgon gröten blev en boveteblandning av flingor och kross, havremjölk, och keso
Tyvärr får pocheringen bara bli på helgerna då vi endast har mikro och äggkokare på jobbet ingen platta att värma på. Jag tar alltid med mig tvä kokta ägg till jobbet och fixar gröten på plats.

I veckan när jag var hos Malin på Stylelab hittade jag dessa super söta vrist värmare som en kund till henne stickat. Nu kan föken frys frysa med stil 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0