Målbild Stockholm halvmarathon

Onsdag den 10 feb


Vaknade med pigga ben imorse och funderade på en löprunda ute men beslöt mig för att köra löpbandet.
Känner mig själv ger jag mig ut så blir det inte en kortis utan den vanliga rundan och jag måste börja lugnt för att min vad ska fixa det.
Drömmer verkligen om att komma tillbaka till löpningens underbara värld, tanken på en vår och sommar utan löpning finns inte.

Funderar på premiärmilen 28 mars men vi får se vad vaden säger.
Premiärmilen, går på Norra Djurgården och är ett perfekt lopp för testa formen på en snabb bana inför den nya löparsäsongen

Stockholm halvmarathon 11 sept vill jag VÄLDIGT gärna springa så det är min målbild just nu.


Morgongröten blev krossatbovete med kanel, soöroskärnor, banan och keso


Kommentarer
Postat av: Mr TV + Mrs TV

Var är bilden på dina kollegor?

2010-02-11 @ 12:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0