Välbehövd massage

Lördag den 27 feb

Dagens spinning pass var en riktigt genom körare tanken på att 50 min massage på Centralbadet väntade gjorde att mjölksyran gärna fick kännas. Gillar upplägget med pyramid träning och de långa 5 min intervallerna och motstånd istället för super snabb cykling.

Massagen på var helt fantastisk hon tog i ordentligt så jag blev ordentligt knådad kanske inte så skönt när hon höll på men efter var min kropp glad. Borde verkligen göra detta oftare men kommer nog inte att gå tillbaka till Centralbadet då jag inte gillar miljön. Jag vill inte höra ljud ifrån badet eller samtal ifrån de andra behandlings rummen när jag betalar 650 kr för en massage, de ska vara tyst eller spa musik.
Efter våra behandlingar gick vi en sväng på stan och ikväll blev det takeaway sushi ifrån stans bästa sushi, Ropppongi på Hantverkargatan.


 Centralbadet dagens ljus i detta regniga vinterväder



Skulle kunna äta Roppongis suchi 7 dagar i veckan, mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0