Dagens shopping

Tisdag den 26 Jan

Har länge letat efter ett par kortare shorts att ha på Yogan men inte hittat några. Letade fram ett par gamla Stay in place cykelbyxor som jag kört i och inte känt mig särskilt trendig. Nike har i dagarna släppt sin senaste kollektion och där hittade jag ett par perfekta shorts och det bästa av allt dom är ROSA.
Har den längre modellen i lila från den tidigare kollektionen sen tidigare och de är perfekta pump shorts, brukar ha ett par långa tights under shortsen.
Dessa små korta shorts kommer ni dock inte få sig med i gymet i utan de ska användas på svett yogan.




Sprang även in på Åhlens en sväng och där hade de ett par riktiga Mindshare lila strumpbyxor som de var halva rea priset på (kostade ingenting) Tänkte att de kunde vara lite coola under en svart tunica.
Har lagt fram dem till imorgon men vi får se hur modig jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0