Fredag


Fredag den 22 jan

Så var det fredag igen och solen lyser faktiskt lite vilket vi inte är bortskämda med.
Syns kanske inte så jätte bra på bilden men fick mig att le lite extra på fredagen :)




Imorse hade vi en dragning där de bjöds på frukost, frukosten kom ifrån Panini. Jag är inget stort fan av deras sortiment men frukosten är rolig då man får ett litet paket med olika snygga smörgåsar, Pago juice och kaffe.



Hade tänkt yoga efter jobbet men har dragits med huvudvärk hela dagen och längtade efter frisk luft .
Det blev en skön promenad runt kungsholmen och ett besök i min favorit butik Kny på Hantverkargatan, www.kny.se  Har förbjudit mig själv att gå dit i veckan då de har startat sin rea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0