I am a M&M girl

Torsdag den 21 Jan

Imorse när jag kom till jobbet låg det M&Ms på min plats som min "bänk kompis" köpt till mig på taxfreen, jag skrev det igår och jag skriver det igen, jag älskar mitt jobb :)
Påsen med M&M peanut ska jag använda till ett recept som jag tänkte göra när jag ska ha tjej mingel men leksaksgubben med M&M öppnades direkt. Skrattade varje gång jag tryckte på honom och han spottade ut godis.



Efter jobbet hämtade jag ut biljetter till "Snabba cash" som vi ska se på lördag och passade även på att köpa med mig två goda wraps ifrån wrap world hem. Jag tog en kyckling, bulgur,citrongräs, tomatsalsa och keso och Håkan fick köttfärs, salsa och avokadomix. Kollade även efter spikmatta men köpte igen tror att jag ska beställa en på nätet istället.
Kvällen avslutades med en god fruktsallad med passionsfrukt, sharon och kiwi.


Imorgon är det fredag igen och jag har bestämt mig för riktigt fredagsmys  risken är stor att den gula påsen öppnas lite :)
Såg precis att de satt in ett yoga pass imorgon kväll och det vore ju grymt att avsluta veckan med det för att sedan få gå hem och känns fredagsmyset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0