Lik min far

Onsdag den 20 jan

Blir så trött på mig själv...i måndags köpte jag för tredje gången på bara några månader nya vantar på Stadium och vad gör jag idag, jo glömmer vantarna igen på bussen. När min pappa fyllde år en gång fick han klämmor till sina vantar precis som små barn har. Min far har en väldigt stor förmåga att glömma sina saker på olika ställen, jag brukar pika honom för detta men inser att jag nog ska sluta med det.

See full size image





Någon som vet vart jag hittar klämmor :)


Igår kom tidningen "Må bra" och de hade ett repotage om Tilde de Paula där hon berättade om hur hon tränar Bikram yoga på ducalme. Kände verkligen igen mig i hur hon beskrev tränings formen både fysisk och mental träning och hur gott man sover efter ett pass.
Jag avslutade min dag idag med 90 svettiga minuter på ducalme och känner redan nu hur glad min kropp är över att ha fått stretcha och knoppen glad av över meditationen. Jag kommer att sova mycket gott.




Längtade in i värmen idag :)



Ska vara uppe med tuppen imorgon då jag har möten hela dagen och fick just mail om ytterligare ett möte så det blir till att vara effektiv. Men det är därför jag gillar mitt jobb man vet aldrig vad dagen bjuder på och man lär sig ofta något nytt och träffar väldigt mycket bra människor.

Nu ska gummitarzan sova.


Kommentarer
Postat av: Mia

Handsklämmor hittar Du ju på Polarn och pyret ;-), har Tilde De Paula gjort brösten eller... tycker att de har växt sedan jag sist såg henne...

2010-01-22 @ 13:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0