Mästarnas mästare

Tisdag 12 jan

Äntligen startar mitt favorit program igen "Mästarnas mästare" kl 20:00 på Svt, räkna med att jag kommer att sitta bänkad varje tisdag kväll. Har inte följt ngt pogram på länge nu när man kommer åt nästan allting via kanalernas play tjänster men både Håkan och gillar programet så det kommer med all säkerhet att bli tv kväll på tisdagar :)








Imorse körde jag ett kortare spinning pass på Zenit, Therese pass som jag nu börjar få kläm på så det gick att köra på rätt så bra. Trist bara att det endast är 45 min när man ändå är uppe och vill träna. Det är verkligen tryck på bokningarna på SATS just nu är man inte bokad på ett pass är det nästan omöjligt att få en plats men det brukar bli bättre under februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0