Ny tonfisk favorit


Tisdag den 26 Jan

Pigg i knoppen imorse och riktigt tränings sugen men inte lika pigg i benen då är det kanon att man kan upplägget på passet och ett 45 min pass går så fort. Vi körde 13 intervaller i olika längder och sedan en 10 min backe på slutet. Körde samma pass igår fast då 20 min backe på slutet lite värre kan jag intyga.

Abbas har under några dagar samplat en ny tonfisk på burk i olika smaker på SATS idag testade jag tonfisk med grilladpaprika som jag gjorde en sallad av till lunch. Kan varmt rekommendera denna nya produkt då den var super god riktigt god smak på tonfisken som annars kan vara rätt trist på burk.  Jag brukar inte gilla redan smaksatta produkter utan kryddar gärna mitt kött eller min fisk själv men det här var klart över förväntan och kommer ätas snart igen. http://www.abba.se/
Tyvärr blev det en lunch framför datorn då min tid inte riktigt räckte till idag.

   

 Tonfisken xpress till sallad finns även i smaken italiensk vinägrett. 


Kommentarer
Postat av: Terese Alvén

Smaken med italiensk vinegrette var inte alls lika god som grillad paprika.

2010-01-27 @ 10:05:42
URL: http://www.sparkibaken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0