Resultatet

Måndag den 25 jan

Mina baguetter blev riktigt bra, baguettplåten gjorde så att de såg lite proffsiga ut då de blev knottriga i botten av plåten. När jag bakar dem till fest ska jag inte använda fullkornsmjöl utan vetemjöl då jag tror det blir godare.
Vi åt de nygräddade baguetterna till Keldas Spicy Thai soppa som jag spettsade med färsk koriander, kräftstjärtar och champinjoner. Riktigt mumsig söndags middag.

Jag köpte min Eva Solo baguetteplåt finns hos Cordon bleu på Vasagatan men finns även att beställa på beställa på nätet hos www.bagarenochkocken.se. Jag blev rekommenderad Eva Solos av en bagare men tror inte att det är ngn större skillnad på dem

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0