Solig lördag

Lördag den 9 Jan

Åh vad min kropp mådde bra imorse när jag vaknade :) Avslutade fredagen med ett bikram yoga pass, skönt med 40 graders värme med tanke på hur kallt det är ute.
Kände mig rätt så stel innan passet då kroppen fått sig några omgångar efter semestern och vilan men efter passet var min kropp hur smidig som hellst, tror att jag hittat en ny favorit i tränings djungeln.

Fredags kvällen bjöd på min inlagdasill som var super tillsammans med Ernst julbröd som jag bakade tidigare.
Håkan hade hyrt en film men jag somnade som vanligt.

Idag lördag är det strålande sol och riktigt härligt vinter väder tyvärr har jag inte tagit vara på detta utan tillbringat dagen inne. Vi ska snart iväg på lilla Esters 1 års kalas som med all säkerhet kommer att bli en rolig fest med mycket folk. Maria och Fredde är verkligen duktiga på att ställa till med stor fest :)

Upptäckte igår att Nike har stor rea på sin sajt så behöver ni nya träningskläder passa då på att shoppa loss www.Nikestore.com

Kläder från Nikestore.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0