Söndag med massa S, spinning,shopping,sushi

Söndag den 10 jan

En söndag med absolut inga måsten :)
Började dagen med ett skönt spinning pass på Stadshagen medans Håkan körde skridskor på Norrviken. Önskar att jag tyckte om skridskor men har aldrig fått in tekniken och blir bara förbannad tälvings människa som jag är.
Jag fick i alla fall spinna av mig på ett ok pass som kördes av Li, helt ok nivå för mig en söndag.

Ingen av oss kände för att bara vara hemma så vi funderade på att ta en sväng till Uppsala för att hälsa på Maria och Jens och katten men fick aldrig tag i dem så vi åkte till Nacka forum för lite shopping. Jag har inte varit där sedan de byggde ut och måste säga att det var riktigt bra. Håkan behövde tröjor så vi löste det och jag fyndade ett par Nike shorts som jag länge letat efter på rean och en kjol för 99 kr på H&M (såklart)
Funderade på om jag skulle baka surdegsbröd med valnöt men la ner de projektet då jag har frysen full. Maria och Fredrik bjöd nämligen igår på super gott valnötsbröd ifrån bageri Fabrice på Schelegatan så jag blev sugen på att testa.
Vi köpte med oss sushi ifrån Rapongi på vägen hem ifrån shoppingen, alltid lika gott när de kommer därifrån.


Kommentarer
Postat av: Terese Alvén

Men vad är det här? Inte visste jag att du har börjat blogga. Kul!

2010-01-11 @ 16:58:34
URL: http://www.sparkibaken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0