Super Saturday - spinning, systembolget, slappa, Snabba cash

Lördag den 23 jan

Imorse blev det en hemma gjord take away kaffe som jag drack på vägen till gymet.




Favorit intervall passet var åter på schemat idag kl 11.00 på Fridhemsplan, Caroline som har passet har varit borta en längre tid men i dag var det äntligen dax igen. Hon kör ett intervall pass med 2 min x 2, 1,5 min x 2, 1 min x 2, 30 sek x 2, sedan en vila på 3 min och sedan samma sak en gång till och en liten kort final på slutet.
Man kan verkligen köra slut på sig själv när man vet tiden på intervallerna och upplägget. Vill man förbättra sin kondition snabbt är intervaller det bästa man kan köra.

Efter spinningen blev det en sväng till Systembolaget för att förbereda lite inför mitt tjejmingel...bubbel bubbel :)
Nästan alla har tackat ja till kvällen så det kan nog bli ett riktigt tjejmingel.

Ikväll ska vi ses "Snabba Cash" på Sergel och äta något gott efter bion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0