Svenska fjällen är något extra

Söndag den 31 Jan

Svenska fjällen är något extra, efter 1 h flygning ifrån storstaden landar man i ett fantastisk vinter landskap med knall blå himmel och strålande sol.   
Vi började dagen med lunch och sedan konferans hela dagen för att kunna åka skidor hela dagen imorgon.
Kvällen har vi spenderat på Holiday club med middag och jag har skrattat så jag har ont i magen åt de filmer som vi spelat in under kvällen. Mina kollegor är verkligen underbara.


Ser fram emot att få åka skidor i morgon hela dagen om inte kylan sätter stopp för det (över -30 idag i backen). Vi är ett gäng som tänkte ge oss ut tidigt för att åka fram till det är afterski på Fjällgården med alla kollegor.

Så här fint rum och utsikt har jag på Holiday club i Åre. Nu ska jag krypa till kojs och drömma om årets första skid dag som äntligen är här.



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0