Världens bästa man

Lördag den 30 Jan

Jag är gift med världens bästa och omtänksamma man :) Fick idag en dun Haglöfs jacka som jag kan ha under min skaljacka för att absolut inte frysa i Åre. Den kommer att bli kanon i Åre och till vår alp resa senare i vinter :)




Har haft fullt upp hela dagen så det blev aldrig något Nike convent för mig och är glad för det då den klassen jag ville gå på tydligen blev fullbokad. Har dock turen att få köra den på Hötorget snart.

Vi bestämde oss för att äta en tidig middag ute i dag och valet blev Ariang på Luntmakargatan, Håkan har länge talat om hur gott det är med Bibimpab så ikväll var det dax att testa. Jag valde varianten med kyckling och jag kan bara instämma med Håkan det var supter gott.
Stället ligger nära mitt jobb så är det någon som vill äta lunch på Ariang så är jag på :)

Nu ska jag packa för imorgon bitti går flyget till Åre där vi ska ha kick off till på tisdag.

Kommentarer
Postat av: Terese Alvén

Ahhh.... då förstår jag varför jag inte såg dig i lördags. Ha det så kul i backen! Och ja, kan hålla med om att Arirang e grym. Annat tips är Koreana på samma gata fast två kvarter bort där du även får grönt te och god misosoppa till bibimbapen.

2010-02-01 @ 09:18:09
URL: http://www.sparkibaken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0