Soft avslutning

Torsdag den 1 juli

Fick virus i min dator i tisdags vilket resulterade i att vår IT avdelning fick blåsa hela min dator :(
Imorse kunde jag äntligen jobba på min egen dator igen lite lagom stressad då vi hade en STOR presentation på em.

Presentationen gick väldigt bra, så stolt över mina kollegor som är så duktiga och proffsiga kul att få presentera tillsammans med dem.
Efter presentationen var jag rätt slut så jag bestämde mig för att ta det lugnt ikväll, köpte färska blåbär och hallon som fick bli en del av min kvällsmat.


Njuter av en kväll helt solo, lyssnar på Robyn och förbereder lite jobb inför morgondagen.



Sommriga bär :)



En god latte oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0