Söndag - sol,sjön,spinning,suchi,stracciatella

Söndag den 11 juli

Hade ställt mig i kö för att testa en ny träningsform "Piloboxning" på Hötorget idag kl 11.00 men det fina vädret gjorde att jag avbokade.
Piloboxing – en ny kombination av Pilates och boxning”  de som testat säger att det är grymt, håller tummarna för att de kommer på  schemat till hösten.

Vi har spenderat dagen på sjön, dagar som dessa är jag verkligen glad över att ha möjligheten att hoppa i båten och komma bort från stan och njuta av det fina vädret på sjön. Lyssnat på Mats Sundin som sommarpratat och läst veckans tidningar mode, skvaller och inredning :)

Tanken var att springa en vända innan middag och fotboll men temperaturen gjorde att jag valde att köra spinning på Fridhemsplan. Som vanligt ett grymt pass när Therese är i farten, sjukt svettigt och jobbigt, tack.

Vi hade ingen lust att fixa med mat hemma i vår varma lya så Håkan mötte upp mig efter min träning för en middag på Rapongis uteservering. Mysig avslutning på dagen och helgen.



Nu fotboll och Carte Dòrs Stracciatella glass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0