Vad har jag inte gjort idag ???

Lördag den 24 juli

Idag har jag minsann varit effektiv, tvättat, tränat, städat min garderob, packat, betalat räkningar, städat och ätit middag på Ropongi.

Underbart att ha tre härliga veckors semester framför sig i vilket biragit till att dagens aktiviteter gjorts med ett  stort leende.

Dagens spinning pass var samma upplägg som jag kört tidigare i veckan men både jag och instuktören körde vårt sista pass innan semestern så idag blev det ett riktigt spinna loss pass, kommer nog att kännas skönt i benen imorgon. Gillar Jessicas upplägg med 7 min uppvärmning, 10 min lagom körning för att ladda för 11 hårda intervaller på 90 sek med varierande antal sek vila (90,60,30,15,30,90,60,30,15 sek)
Fantastiskt  effektivt upplägg om du vill förbättra din kondition - intervaller :)

Garderob städningen resulterade i två stora kassar med kläder, bla lite Odd Molly saker som jag tänkte lägga ut på Tradera och resten skänker jag till Myrorna. Skönt att ha ordning i garderoben :)

Jag är nog sämst på att packa! Tanken var att försöka packa så lite som möjligt då jag ALLTID lyckas ha med mig för mycket kläder men det blev precis som vanligt.
Vi kommer att se ut som familjen taikon med all vår packning  3 st resväskor,golfbagar och kiteutrustning.

Vi hade ingen lust att börja fixa med mat hemma så det blev sushi på favoriten Ropongi på Hantverkargatan sen en stor påse godis och en stund i soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0