Ingen morgon med tjejerna

   

Tisdag den 15 juni

Imorse var det första tisdagen utan träning med tjejnätverket, trist
De har gett mig så mycket positiv energi på morgonen att umgås med alla duktiga marknads tjejer.

Istället tog jag och mina MBT pjuck och ipoden en väldigt tidig morgon promenad var sedan på jobbet srax efter 07:00 då jag hade mitt första möte med kund kl 8:00 för att få en brief inför en julkampanj:)

Efter en dag full av möten och skrivbords lunch var jag rätt mör vid 16.00 och längtade efter frisk luft. Bestämde mig för att faktiskt passa på att njuta av vår sommartid som vi har i några veckor och gå hem i tid.



 
Ett crossfit pass på Balance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0