Sista morgonen med tjejerna

Tisdag den 8 juni

Imorse var det sista träningen med tjejnätverket för den här terminen och jag tror tyvärr inte att det blir något till hösten. Jag är väldigt glad över att jag fått vara med i nätverket som gett mig mycket mer än bara träning.

Dagens aktivitet var en härlig powerwalk runt djurgården med massor av tjejsnack och lite jobb :)
Väntar på bilder ifrån avslutningen som vi hade på Utö förra veckan, när jag har deessa ska jag berätta om multisport tävlingen som vi hade.



 

När vi var på väg tillbaka på djurgårdsbron kom vi mitt i övningen av kortegen inför bröllopet. Militären gjorde allt för att stressa hästarna men de skötte sig fint. Tyvärr var inte brudparet med och övade men det var kul att se alla hästarna och jag är säker på att det kommer bli väldigt pampigt den 19 juni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0