Annorlunda pedikyr

Måndag den 8 mars

Ikväll har jag gjort något som jag aldrig kommer att göra om men glad att jag testade.
Stoppade ner mina fossingar i en tank full med fiskar som sedan åt på mina fötter !!!!



Efter denna upplevelsen och super shopping på the Night market åt vi middag, 8 kr för friedrice med räkor och en cola light :)





The night markets shopping hade de vanliga kopiorna klockor, väskor mm men det roliga var att det fnns hur mycket vintage kläder och unga designers som sålde sina kollektioner. Shoppade två toppar som jag absolut kommer att vara ensam om samt ett par söta rosa vårskor.



Hemma igen och läser mail men nu är kl 23:55 så det är dax att sova.

Varje kväll får jag en ny frukt till mit rum och lite information om den samt en liten tallrik, idag var det dragonfruit.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0