Första kvällen i Bangkok

Söndag den 7 mars

Tog tåget till MBK market som jag hade fått tips om planen var att titta lite där för att sedan besöka night market men jag kom aldrig så långt. MBK market tog aldrig slut och jag kände mig rätt så seg pga tidskillnaden.

Jag köpte en plånbok och spanade på ett par rosa Converse skor och ett par gröna Nike skor får åka tillbaka dit nästa helg då jag har tid att shoppa.
Åt middag alldeles ensam det blev ett säkert kort Pad Thai med kyckling :)



Snurrade runt lite när jag skulle hitta hem igen men ligger nu i sängen och förbereder lite inför morgondagens utbildning. En vecka borta solo känns just nu väldigt länge, längtar efter Håkan.


Kommentarer
Postat av: Terese Alvén

Pad thai är min favorit! Ha det så mysigt.

2010-03-08 @ 09:54:20
URL: http://www.sparkibaken.se
Postat av: Sara

MBK får man inte missa! ; )

Njuter du av hotellet?

Kram, Sara

2010-03-08 @ 11:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0