Fredag

Fredag den 19 mars

Stressigt och struligt på jobbet innan lunch men bestämde mig för att rensa huvudet på spinning cykeln.
Fick köra ett riktigt tufft pass där det krävde mycket skalle och vilja precis min smak, uppvärmning 9 min sen satte det igång 2 min, 4 min, 4 min, 2 min och sist 1 min detta körde vi tre varv. Hela passet var uthållighets träning där vi körde olika tempon, 4 min var  tex först snabb 2 min sedan lite lugnare 2 min.
Det snabba pedal varvet var absolut inte tok spinning utan tungt motstånd med lite snabbare varv.

Grymt skönt att få ett sådant här pass på fredag lunchen, inte många instruktörer som kör denna typen av klasser bara att hoppas på att hon fortsätter med detta även nästa fredag.




Tänk att em blev mycket bättre när man kommit bort en stund ifrån kontoret. Johan, Emma och Melker kom på ett snabb besök och åt lite fredags godis och hämtade tidningar.

Ikväll blev det sen middag men jag hade ingen lust att hämta mat för att spara tid utan ställde mig vid spisen.
Det blev quinoa med citron och färsk koriander, grillad halomi och stekta tomater och champinjoner. Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0