Hemleverans

Torsdag den 4 mars

Avslutade min dag med ett spinning pass på Hötorget ett blandat pass med tunga backar och snabb spinn. Lite trött i kroppen då jag kört hårt samt styrektränat tungt men nästa vecka blir det vila i Bangkok :)
Min kropp behöver en vilo period så resan kommer perfekt, blir nog lite träning men inga tunga pass.

Hade tänkt handla till morgonens fredags middag samt baka ut mitt surdegsbröd  efter träningen men det blev jobb istället.

Igår var det så lyxigt att efter jobbet  få gå på middag och umgås med underbara vänner och få dricka lite vin en vanlig onsdag. Var hemma hos Caroline på tjejmiddag och hon bjöd på hemmagjord Bibimbap som var super god så jag blev så sugen på att testa själv imorgon kväll. Får handla allting imorgon istället och ev frysa in min surdeg.

I slutet av förra året fixade Kakan så att vi fick klämma och känna samt köpa cashmire produkter. Jag köpte då en sjal till mamma som hon fick i julklapp och beställde en rosa till mig som då var slut men ikväll kom Kakan förbi och lämnade sjalen. Gissa vilken färg.....rosa såklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0