Jag älskar lördagar

Lördag den 20 mars

Idag har vi varit förlovade i två år, började dagen med en lång frukost tillsammans då min man också vaknade tidigt :) Hembakatbröd, ägg, bovetekross gröt med keso och kanel och färskpressad juice blev grunden för dagen.

Skuttade sedan iväg till Fridhemsplan för att köra lördagens långa intervaller och lite styrka, var rätt seg i starten men sedan kom fröken Cedell igång ordentligt. Det blev en riktig genom körare, shit vad det är skönt och kul att träna!
Hoppas på att kunna få in ett löp pass ute i veckan och då hoppas jag att vinterns långa intervaller visar resultat.

Väl hemma igen blev det lunch och sedan bakning, har hela em på mig och det blir två olika sorters bröd.





Underbardag med härlig frukost, träning, bakning och ikväll väntar middag hos underbara vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0